برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) برای نیمه شعبان تشریح شد.

جزئیات برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در نیمه شعبان

به گزارش قدس آنلاین، مراسم جشن میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج) در حرم مطهر بانوی کرامت از شب میلاد بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری و مداحی سید رضا نریمانی آغاز می‌شود.

در ادامه مراسم دوم شب میلاد و مراسم احیاء شب میلاد در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود و دیگر جشن‌ها از صبح تا شام میلاد در قالب ویژه‌برنامه‌های مختلف و با حضور خطبا و مداحان مطرح کشور ادامه دارد.

همچنین در شب میلاد امام‌زمان (عج) از ساعت ۲۰:۳۰ مراسم دیگری در حرم مطهر بانوی کرامت با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی سید رضا تحویلدار در شبستان امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

مراسم احیاء شب نیمه شعبان نیز یکشنبه ششم اسفند از ساعت ۰۱:۳۰ بامداد با قرائت قران مهدی فروغی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرهاشم حسینی، مداحی سید مهدی میرداماد و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی با پخش زنده از شبکه سه سیما از شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مراسم جشن صبح میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) نیز با از ساعت ۱۰:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین بندانی نیشابوری و مولودی‌خوانی سید حسن علوی‌نژاد، مراسم ظهر میلاد بعد از نماز عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سید علی حسینی‌نژاد و مراسم جشن عصر میلاد با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی نظری منفرد و مداحی مسعود زمانی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

همچنین در شام میلاد امام‌زمان (عج) مراسم جشن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مداحی سید مهدی میرداماد در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.