مقامات آمریکا هویت و انگیزه مردی که عصر روز گذشته خود را در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن به آتش کشیده بود، اعلام کردند.

افشای هویت و انگیزه مردی که در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن خودسوزی کرد

به گزارش قدس آنلاین، مقامات آمریکا اعلام کردند مردی که عصر روز گذشته (یکشنبه) در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن دست به خودسوزی زده بود، یکی از اعضای نیروی هوایی ارتش آمریکا بوده که در اعتراض به جنگ خون بار در غزه و جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی دست به این اقدام زده است.

سخنگوی اداره پلیس شهری در این باره گفت: نیروهای امداد پس از خاموش کردن آتش های بدن این مرد، وی را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند.

سخنگوی نیروی هوایی نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد وی یکی از نظامیان در حال خدمت نیروی هوایی بوده است.

عصر روز گذشته رسانه ها از خودسوزی مردی در مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن پایتخت ایالات متحده خبر دادند.

نیویورک تایمز خبر داد مردی که لباس نظامی بر تن داشت با انتشار یک ویدئوی زنده در اینترنت اعلام کرد من دیگر در این نسل کشی شریک نخواهم بود.

وی سپس مایع شفافی را بر روی خود ریخته و خود را به آتش کشیده است و در همین حال فریاد می زد: «فلسطین را آزاد کنید».

در همین حال پلیس محلی و سرویس مخفی آمریکا تحقیقات خود را بر روی این حادثه آغاز کرده‌اند.

علاوه بر این در ماه دسامبر نیز یک زن معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نسل کشی مردم بی گناه این منطقه، در محوطه بیرونی کنسولگری رژیم صهیونیستی در آتلانتا اقدام به خودسوزی کرده بود. 

سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن، از زمان آغاز جنگ با حماس، در معرض حملات متعددی در اعتراض به این جنگ بوده است. این جنگ همچنین تاکنون منجر به اعتراضات مختلفی از سوی طرفداران فلسطین در برخی شهرهای آمریکا شده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده تاکنون حدود 30 هزار فلسطینی در نتیجه این جنگ خون بار جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.