استاندار کردستان گفت: ۲۵ هزار نفر به عنوان مجری و دست‌اندرکار انتخابات در استان فعالیت می‌کنند.

۲۵ هزار نفر مجری انتخابات در کردستان/ حضور گسترده مسیر توسعه را تسهیل می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات خبرنگاران، اظهار داشت: همه تلاش‌ها در راستای خدمت بهتر به مردم است.

وی گفت: همه ما می‌دانیم که مبنای جمهوری اسلامی از روز اول بر پایه "جمهوریت و اسلامیت" بنا نهاده شده و امام راحل(ره) در دورانی که اوج محبوبیت امام و حضور میلیونی مردم در صحنه بود، آرا مشخص و رژیم منحوس را ساقط کردند و کمتر از دو ماه دستور برگزاری رفراندوم و تغییر ساختار جدید در 12 فروردین صادر شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه ساختار انقلاب بر پایه دین مبین اسلام است، تصریح کرد: انتخابات بر اساس اصل آرای مردم و حضور چهره‌های مختلف نشان از صحت، واقعیت و قدرت نظام و این نقش‌آفرینی است.

وی با اشاره به اینکه فرایند انتخابات دولتی نیست، بلکه در چارچوب قانون برگزار و مردم خودشان تعیین‌کننده هستند، افزود: در استان بیش از 25 هزار نفر به عنوان دست‌اندرکار، ناظر، متولیان امنیت و غیره در امر انتخابات فعالیت می‌کنند.

زارعی‌کوشا گفت: 11 اسفندماه دو رویداد بزرگ انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در استان کردستان موضوع "مشارکت و انتخاب اصلح" برایمان بسیار مهم است، یادآور شد: اگر چه وظیفه نمایندگان مجلس نظارت و قانون‌گذاری است، اما کسی منکر نقش آنان در توسعه محلی، شهرها و حوزه‌های انتخابیه نیست کما اینکه کردستان نیازمند توجه ویژه و تشکیل مجلس قوی برای پیشرفت همه جانبه و رفع مشکلات استان است.

استاندار کردستان با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ نشان دادن و ناامیدی مردم از حضور در انتخابات، شرایط کنونی را حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: اکنون رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین جایگاه بوده و تناقضات زیادی در بیان گفتار سران استکبار است که باید این‌ها تبیین شود.

وی بیان کرد: کسی منکر مشکلات نیست کما اینکه این وضعیت شاید ناشی از رفتار و عملکرد شخص بنده، یا آقا و خانم‌ نماینده و یا مدیران استانی و شهرستانی و در سطح ارشد وزرا باشد، اما مسیر درست با دست مردم هموار می‌شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: در این دوره از انتخابات کشور و استان همه تفکرات و سلایق سیاسی حضور داشته و تایید صلاحیت‌ها با دید وسیع انجام شده و زمینه رقابت واقعی حول محور سلامت، امنیت و مشارکت فراهم است، امیدواریم انتتابات بیادماندنی داشته باشیم.

زارعی‌کوشا افزود: حضور گسترده در انتخابات مسیر توسعه کردستان را تسهیل می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.