تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهد.

دشت ۳ امتیازی پرسپولیس از اصفهان؛ سرخ‌ها با اوسمار روی نوار برد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام (خلیج فارس) از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ذوب‌آهن رفت که در پایان با یک گل میزبان خود را شکست داد.

شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی پا به این دیدار گذاشتند که بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک، هفته گذشته با گل‌های عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی با نتیجه ۲ بر صفر در ورزشگاه آزادی تراکتور را شکست دادند و با ۳۳ امتیاز پایین‌تر از استقلال در رده دوم جدول قرار گرفتند. پرسپولیس در ۵ دیدار اخیر خود ۳ برد کسب کرده و در یک بازی به تساوی رسیده است و برابر شاگردان مجتبی حسینی نیز در اراک شکست خورد.

قرمزها در ۵ تقابل اخیر خود با ذوب‌آهن در ۲ بازی موفق شدند این تیم را شکست دهند و در ۳ بازی دیگر نیز به تساوی رضایت دادند. آخرین برد سرخ‌پوشان در خانه گاندوها به بیست و هفتم دی ۱۴۰۰ باز می‌گردد که با گل‌های مهدی عبدی و وحید امیری موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر ذوبی‌ها را شکست دهند.

دقایق حساس

دقیقه ۶ بازی ضربه سر محسن آذر باد را امیررضا رفیعی مهار کرد تا مانع گلزنی ذوبی‌ها شود.

دقیقه ۷ بازی مدافع ذوب‌آهن امید عالیشاه را درون محوطه ذوبی‌ها سرنگون کرد تا داور به سود قرمزها اعلام پنالتی کند. گولسیانی که پشت توپ ایستاد با یک ضربه چیپ موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه گاندوها کند.

دقیقه ۴۴ بازی آل‌کثیر در موقعیتب تک به تک در آستانه گلزنی قرار داشت که محسن فروزان موفق شد این توپ را به خوبی مهار کند و ذوب‌آهن را در بازی نگه دارد. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

آذرباد در دقیقه ۵۳ به دلیل حرکت خطرناک روی علی نعمتی با کارت قرمز داور جریمه شد تا ذوبی‌ها در شروع نیمه دوم بازی ۱۰ نفره شوند.

دقیقه ۶۰ بازی این بار نوبت مهدی ترابی بود که با فروزان تک به تک شود که باز هم فروزان با دبل سیو خود مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد. در دقیقه ۶۸ بازی باز هم فروزان در جدال تک به تک ترابی را ناکام گذاشت و توپ را به کرنر فرستاد. سومین راند جدال ترابی و فروزان نیز در دقیقه ۷۷ در شرایطی رخ داد که شوت تماشایی بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس با مهار تماشایی سنگربان ذوب‌آهن همراه شد.

دقیقه ۸۹ سرخ‌پوشان با یک ضد حمله برق‌آسا صاحب موقعیت گلزنی شدند که ضربه اوستون اورنوف به شکل خطرناک و مماس با تیر دروازه به بیرون رفت تا شاگردان اوسمار یک موقعیت خوب گلزنی دیگر را از دست بدهند.

این بازی در نهایت با همان تک‌گل گولسیانی به سود پرسپولیس به پایان رسید. سرخپوشان با این برد ۳۶ امتیازی شده و در رده دوم قرار گرفتند. ذوب‌آهن نیز با این شکست ۲۵ امتیازی ماند و در رتبه هفتم قرار گرفت.

تیم داوری

داور: علی صفایی/ کمک داوران: علیرضا ایلدروم، حمیدرضا افشون / داور چهارم روح‌اله شریفی

ترکیب اولیه تیم‌ها

پرسپولیس تهران:

امیررضا رفیعی - گئورگی گولسیانی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - علی نعمتی - دانیال اسماعیلی‌فر- مسعود ریگی - سروش رفیعی - سعید صادقی - مهدی ترابی - امید عالیشاه - عیسی آل‌کثیر

سرمربی : اوسمار ویرا

ذوب آهن اصفهان:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، پوریا آریاکیا، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی و فردین یوسفی

سرمربی : محمد ربیعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.