مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: فرآیند ساخت و مقاوم سازی ۵ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی روستایی در استان آغاز شده است.

مقاوم سازی ۵۱۲۰ واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مقدم  با اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در تمام شهرهای استان افزود: در مجموع سهمیه ۱۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی ساخت مسکن مقاوم روستایی به بنیاد مسکن ابلاغ شده که از این تعداد فرآیند ساخت برای ۵ هزار و ۱۲۰ واحد آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: پرونده متقاضیان ساخت ۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مقاوم روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی از سوی این اداره کل به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

مقدم با بیان اینکه به منظور کاهش قیمت و تأمین نیاز مسکن کشور ساخت واحدهای مسکونی مقاوم روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی اجرا می‌گردد بیان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم روستایی تاکنون ۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی جهت عقد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تسهیلات روستایی گفت: با توجه به مصوبات هیأت دولت، میزان تسهیلات از ۲۰۰ به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است که با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بهترین شرایط تسهیلات اجرایی شده تا با کمترین میزان آورده مردم بیشترین ساخت و ساز رخ داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.