فرماندار مشهد با بیان اینکه مردم تا این لحظه از انتخابات استقبال خوبی کرده‌اند، گفت: در لحظات ابتدایی در شعب انتخاباتی مشهد صف تشکیل شده بود که نشان می‌دهد برخی از مردم مقید به شرکت در انتخابات در ابتدایی‌ترین لحظات هستند.

استقبال خوب مشهدی‌ها از انتخابات 

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری صبح امروز در مسجد بناهای مشهد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم تا این لحظه از انتخابات استقبال خوبی کرده‌اند، اظهار کرد: ساعت ۶ همه اعضا در شعب اخذ رأی حضور داشتند و برای اخذ رأی از مردم آماده بودند، از ساعت ۸ صبح نیز اخذ رأی آغاز شد. 

فرماندار مشهد افزود: در لحظات ابتدایی در شعب انتخاباتی مشهد صف تشکیل شده بود که نشان می‌دهد برخی از مردم مقید به شرکت در انتخابات در ابتدایی‌ترین لحظات هستند.

وی درباره تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای که در رأی در برخی شعب اخذ رای به وجود آمده بود، گفت: اجرا و نظارت باید با یکدیگر تطبیقی داشته باشند که در بعضی از شعب این کد تطبیقی دچار اشکال شده بود که بلافاصله دوستان در نظارت این مشکل را به صورت دستی رفع کردند و مشکل آن حل شد. 

داوری همچنین درباره تمدید ساعت رأی‌گیری متذکر شد: قطعا اگر استقبال مردم از انتخابات به‌گونه‌ای باشد که نیاز به تمدید ساعات انتخابات باشد، این زمان تمدید می‌شود.

فرماندار مشهد با بیان اینکه هر شعبه‌ای که برای سرکشی رفتم همه ابراز رضایت می‌کردند و رأی‌گیری برقرار بود، عنوان کرد: یک هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان مشهد برای اخذ رأی وجود دارد و در حوزه انتخابیه مشهد و کلات این تعداد یک هزار و ۸۱۰ شعبه است. این تعداد نسبت دوره گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه به صورت آنلاین تمام شعب را رصد می‌کنیم و در جریان چگونگی اخذ رأی در تمام شعب هستیم، متذکر شد: اگر در شعبه‌ای دچار کمبود تعرفه شویم، با توجه به اینکه در هر منطقه در مخزن تعرفه داریم بلافاصله بعد از اینکه نماینده فرماندار اطلاع دهد تعرفه توزیع می‌شود.

داوری درباره زمان اعلام نتایج انتخابات نیز گفت: با توجه به اینکه مشارکت خوبی در پیش داریم و تعداد نامزدها بسیار زیاد هستند، فرصت زیادی برای شمارش آرا نیاز است، اما به محض اینکه شمارش آرا تمام شود، نتایج اعلام می‌شود.

خبرنگار: فریده خسروی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.