فرماندار مشهد گفت: برای برگزاری انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان مشهد هزار و ۸۹۲ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

هزار و ۸۹۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی  افزود: خوشبختانه روند انجام امور برای برگزاری هرچه بهتر و بی نقص‌تر انتخابات در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در وضعیت مطلوبی است.

وی ادامه داد: در این راستا طبق آخرین برنامه‌ریزی انجام شده هزار و ۸۹۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد پیش‌بینی شده که هزار و ۵۱۴ شعبه از این تعداد در شهر مشهد است.

فرماندار مشهد گفت: از مجموع شعب اخذ رای شهرستان مشهد تعداد هزار و ۵۱۴ شعبه به صورت الکترونیکی فعالیت دارند.

هاشمی با اشاره به این که در این دوره، انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود افزود: ۲۵ فرایند در برگزاری انتخابات و اخذ رای وجود دارد که تا دوره قبلی ۲۴ فرایند به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شد و فقط رای گیری به صورت دستی بود

که در این دوره اخذ رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی ادامه داد: در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری نیز ۲۴ فرایند همانند گذشته به صورت الکترونیکی است و فرایند اخذ رای به صورت دستی انجام می‌شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان مشهد گفت: به این ترتیب اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد در کمترین زمان ممکن میسر است.

هاشمی افزود:در برگزاری انتخابات پیش رو رعایت پروتکلهای بهداشتی با بالاترین توجه و حساسیت ممکن رعایت می‌شود زیرا اولویت اول تامین سلامت مردم است.

وی ادامه داد: حدود ۴۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی به عنوان مجری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه جاری در شعب اخذ رای و فرایند شمارش آرا به کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.