کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با عبور سامانه بارشی که بارندگی های خوبی را به ثبت رساند، وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد شد.

وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار می‌شود/افزایش دما در استان

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری خواه اظهار کرد: سامانه بارشی که در چند روز گذشته در مناطق مختلف این استان فعال بود، دیشب به تدریج از شرق خراسان رضوی خارج شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: با عبور این سامانه بارشی که بارندگی های خوبی را به ثبت رساند، وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد شد.

وی ادامه داد: البته بارش های پراکنده همچنان در برخی از مناطق شرقی استان ادامه خواهد داشت که مه گرفتگی محورهای مواصلاتی از پیامدهای این بارش ها خواهد بود.

غیوری خواه تصریح کرد: همچنین روند تدریجی افزایش دمای روزانه نیز از دیگر پدیده های هفته جاری است که در بیشتر مناطق استان رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: فریمان با ۱۱ سانتیمتر برف و تربت جام با چهار میلیمتر بارندگی بیشترین بارش های خراسان رضوی را در شبانه روز گذشته به ثبت رسانده اند.

وی عنوان کرد: در این مدت فریمان با منفی ۱۳ و سبزوار با ۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند،کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی سه تا ۲ درجه را در شبانه روز گذشته به ثبت رسانده است.

غیوری خواه افزود: دمای فعلی مشهد ۲ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، امروز نوسانات دمایی منفی ۶ تا چهار درجه را به ثبت خواهد رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.