کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها تا اواسط هفته به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود با ورود این سامانه ناپایدار جوی دما در بیشتر نقاط استان به صفر و کمتر از صفر درجه کاهش یابد.

 بارش ها تا اواسط هفته به صورت پراکنده در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت/کاهش دما در استان

به گزارش قدس خراسان آنلاین، آذر رضایی پور اظهار کرد: بارندگی ها از حدود ۶ ساعت پیش در نواحی شمالی استان آغاز شده است که با ورود تدریجی این سامانه، بارش بیشتر نقاط را فرا خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از زمان آغاز بارندگی ها، سه ایستگاه در شمال استان بارش باران را ثبت کرده اند که بیشترین آن در شهرستان درگز با یک میلیمتر بوده است.

وی گفت: مه گرفتگی در نواحی سردسیر و وزش باد همراه با گرد و غبار به ویژه در نواحی باد خیز استان از دیگر تاثیرات این سامانه خواهد بود که از صبح امروز شکل گرفته است.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته کوهسرخ و مه ولات با بیشینه دمای منفی یک و ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۱۵ درجه ای را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که دمای فعلی مشهد ۶ درجه سلسیوس است اظهار داشت: پیش بینی می شود نوسانات دمایی امروز مشهد با کاهشی قابل ملاحظه بین ۲ تا ۹ درجه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.