مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی حسینیه اعظم زنجان از آمادگی این گروه برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

آمادگی حسینیه اعظم زنجان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم مدحت  افزود: به دنبال وقوع سیل و آب گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه های فصلی و در نتیجه زیر آب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس و به منظور تأمین نیازهای مردم آسیب دیده از سیل در استان سیستان بلوچستان، گروه جهادی شهید خدامرادی آماده دریافت و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست برای هموطنان سیستانی است.

مدحت اظهار داشت: شهروندان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۹۲۷۹۳ متعلق به گروه جهادی شهید خدامرادی واریز کنند.

وی گفت: خیران می توانند کمک های غیرنقدی خود شامل آب معدنی، پتوی سالم و تمیز، وسایل گرمایشی، لباس گرم (سالم و تمیز)، داروهای ضروری (مسکن، آنتی بیوتیک)، مواد غذایی و خشکبار (شیر خشک، کنسرو)، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک بچه ) به آدرس خیابان فردوسی پایین تر از قرض‌الحسنه حسینیه اعظم دفتر گروه جهادی شهید ابوالفضل خدامرادی پایگاه بسیج ۱۳حسینیه اعظم تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.