رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد: خواهران طلبه باید وظیفه خود بدانند که برای ارشاد و هدایت جامعه نقش آفرینی کنند.

خواهران طلبه باید برای ارشاد جامعه نقش آفرینی کنند

آیت الله مرتضی مقتدایی امروز در مراسم بهره‌برداری از ۲۵ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه‌ عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران با دستور امام راحل شکل گرفتند، گفت: خواهران طلبه باید وظیفه خود بدانند که برای ارشاد و هدایت جامعه نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: امروز ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های علمیه داریم که در مراکز و مجالس مختلف می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اقدامات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حوزه‌های علمیه خواهران تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

آیت الله مقتدایی با اشاره به اینکه مردم باید مسائل و احکام خود را از یک عالم دینی فرا بگیرند گفت: اخلاق از اهمیت بسیاری برخوردار است ومباحث اخلاقی نباید تنها به عنوان نصیحت باشد بلکه باید کتب اخلاقی تدریس شوند.

مقتدایی با اشاره به برکات حوزه‌های علمیه خواهران در جامعه گفت: مدارس حوزه‌های علمیه خواهران باید برای ورود همگان مجهز و استاندارد باشند.

وی با اشاره به اینکه مدارس علمیه زیر نظر امام زمان(عج) و وابسته به ایشان است، گفت: خدماتی که در حوزه‌های علمیه ارائه می‌شود باید با نیت خالص و کسب رضایت الهی باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در پایان گفت:ان شالله افرادی که در این مسیر گام بر می‌دارند در روز قیامت مورد شفاعت امام عصر(عج) و مادرشان حضرت زهرا(س) قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.