محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک و امید در یک نشست رسانه‌ای به ارایه جزییات برنامه‌های این ۲ شبکه تلویزیونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پرداخت.

دست پر شبکه کودک و امید برای رمضان و نوروز

محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک و امید در نشست خبری اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان و نوروز که امروز سه شنبه ۱۵ اسفند برگزار شد از تغییر کنداکتور خبر داد و بیان کرد: آنتن ما در این ایام شبانه روزی می شود یعنی در شبکه کودک به جای ۱۰ شب تا ۱۲ شب برنامه داریم و ۱۴ ساعت برنامه جدید خواهیم داشت. در شبکه نوجوان هم ۹ ساعت برنامه تولیدی و تامینی داریم.

وی اضافه کرد: از اتفاقات مهم شبکه کودک تحول آنتن در عرصه تولیدات عروسکی است. در طول روز، ۶ برنامه عروسکی داریم که خبر از ورود به عرصه‌ای نو می دهد. همچنین در کنداکتور نوروز و رمضان ۹ انیمیشن سریالی ایرانی داریم که بی سابقه است.

مدیر شبکه کودک عنوان کرد: ما به غیر از باکس سحرگاهی «سر سفره خدا»، در زمان پس از افطار هم فصل جدید جنگ دخترانه «جشن فرشته ها» را داریم که مسابقه ای دخترانه با فضای تربیت دینی است.

وی اضافه کرد: فصل دوم جشنواره عروسکی تلویزیونی «عروسک خونه» که سال گذشته با حدود ۲۰ میلیون رای مردمی جای خود را در میان مردم باز کرد دیگر برنامه ماست که امسال ۱۰۰ نمایش برای این جشنواره ارسال شد که ۲۲ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرد و جشنواره در نوروز و رمضان پخش می شود.

این گزارش تکمیل می‌شود ...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.