معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن هیچ اهمیت و تاثیری بر مقاومت ندارد تاکید کرد مقاومت لبنان در اوج آمادگی برای پاسخ به تجاوزات دشمن بوده و با معادله «چشم در برابر چشم» مقابل این تجاوزات ایستاده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله: با معادله «چشم در برابر چشم» به تجاوزات اسرائیل پاسخ می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت در لبنان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و هرگز از حمایت غزه تا زمان توقف تجاوزات دشمن علیه آن دست نخواهد کشید.

شیخ نعیم قاسم در مراسم یادبود سه تن از شهدای راه قدس حزب‌الله اظهار داشت: در صورتی که دشمن قصد گسترش تجاوزات خود را داشته باشد، مقاومت آماده پاسخگویی است و در اوج آمادگی قرار دارد و هرگز از تصمیم خود در حمایت از غزه عقب‌نشینی نخواهد کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله در واکنش به تهدیدات اخیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده منطقه شمالی این ارتش مبنی بر آماده‌سازی برای حمله به لبنان گفت که حزب‌الله اهمیتی به این تهدیدات نمی‌دهد و به حمایت از غزه و دفاع از لبنان ادامه خواهد داد. مقاومت به سردرگم کردن دشمن اشغالگر ادامه می‌دهد و این ارعاب و تهدیدات هیچ تاثیری بر مقاومت نخواهد داشت و مقاومت حرف خود را در میدان می‌زند.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد که «چشم در برابر چشم و دندان مقابل دندان»، این معادله ماست و بگذارید گزینه‌ها در میدان تعیین شوند.

چند روز قبل هم شیخ نعیم قاسم مجددا به تهدیدکنندگان علیه لبنان هشدار داد که آیا شما با اسرائیل، ما را تهدید می‌کنید؟ اسرائیل برای ما سست‌تر و ضعیف‌تر از خانه عنکبوت است و ما آن را از روی زمین محو می‌کنیم.

این مقام حزب‌الله همچنین به صهیونیست‌ها اخطار داد که تهدیدات خود را متوقف کنند و اگر قصد تجاوزی به لبنان داشته باشند، مقاومت پاهای آنها و متحدانشان را خواهد شکست.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که ما در رسانه‌ها تهدید نمی‌کنیم بلکه حرفمان را در میدان می‌زنیم و هر زمانی که اسرائیل بخواهد جنگ را گسترش دهد ما آماده‌ایم. مقاومت در لبنان به طور علنی تصمیم به حمایت از غزه گرفته و بارها تاکید کرده که حمایت از غزه بخشی جدایی‌ناپذیر از حمایت از لبنان و مردم آن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.