استاندار اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی پروژه دارالفنون خبر داد و خواستار سرعت‌بخشی به تجهیز این مجتمع از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس استان شد.

دارالفنون اردبیل در ایستگاه پایانی/ پیشرفت فیزیکی مجتمع به ۹۵درصد رسید

به گزارش قدس آنلاین، سید حامد عاملی در جریان بازدید از روند تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آموزشی دارالفنون، از پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی این پروژه خبر داد و خواستار سرعت‌بخشی به تجهیز این مجتمع از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس استان شد.

او بیان کرد: مجتمع آموزشی دارالفنون با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد با زیربنای ۱۰هزار مترمربع و ۳۰ کلاس در اردبیل اجرا می‌شود و هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی است.
استاندار اردبیل افزود: تاکنون برای اجرای این مدرسه ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و شامل امکاناتی، چون آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه‌های متعدد است.

عاملی با تأکید بر سرعت‌بخشی به تجهیز این مجتمع از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس استان، تصریح کرد: در بازدید امروز همچنین هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های اجرایی مربوط برای تأمین زیرساخت‌های باقی‌مانده این مجتمع آموزشی انجام شد.

گفتنی است، عملیات اجرایی مجتمع آموزشی دارالفنون که با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در حال احداث است، در آذر سال گذشته با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، استاندار اردبیل، مدیرعامل بانک پاسارگاد کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسؤولان آغاز شده بود که هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسب در مراحل پایانی قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.