دبیرکل فدراسیون فوتبال، گفت: امیدوارم در فینال حذفی نیز VAR را داشته باشیم و اگر مشکلی نداشته باشیم بازی‌های بیشتری در فصل آینده را با این سیستم برگزار می‌کنیم.

ممبینی: امیدوارم فینال جام‌حذفی را هم با VAR برگزار کنیم

به گزارش قدس آنلاین هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به جایگاهی که دو تیم در جدول مسابقات دارند، امیدوارم که بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم. خوشبختانه مانند بازی رفت، این دیدار با کمک VAR برگزار می‌شود. این دستگاه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دارد و امیدوارم که فینال حذفی را نیز با کمک VAR برگزار کنیم.

وی در رابطه با حذف کمک داوران خانم از جمع داوران اتاق VAR اظهار داشت: موعود بنیادی‌فر، خانم‌ها قربانی و ذکایی از داورانی بودند که مدرک لایسنس اتاق VAR را دریافت کرده بودند. به هر حال تشخیص کمیته داوران این بود که داورهای خانم در این دیدار حضور نداشته باشند. شاید با توجه به حساسیت و شرایط بازی، کمیته داوران تشخیص داده‌اند که یک داور باتجربه در اتاق VAR قرار بگیرد.

ممبینی در رابطه با برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین گفت: در زمان ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، خوشبختانه ما موفق شدیم 3 مجمع عمومی حساس را برگزار کنیم که در دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال بعضی از تصمیمات مهم باید در مجمع عمومی گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.