فرماندار مشهد گفت: یکی از دغدغه‌های ما معیشت مردم است و این که بتوانیم در راستای بهبود معیشت مردم گام برداریم.

فرماندار مشهد: به دنبال بهبود معیشت مردم هستیم

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در حاشیه دوازدهمین شورای اداری مشهد اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه این بود که از دستگاه‌های اجرایی که در سال ۱۴۰۲ همت کردند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند تشکر کنیم که نتیجه آن ایجاد امید آفرینی در مردم و ارائه خدمات به آنان است گرچه که به دلیل کمبودهایی که چندین سال بوده ممکن است همچنان برخی کمبودها و نواقصی احساس شود، اما کارنامه شهرستان در دستگاه‌های اجرایی بسیار خوب است که نتیجه آن را در انتخابات مشاهده کردیم که مردم پای صندوق رأی آمدند و درواقع اعلام کردند که این روند را قبول دارند اگرچه که سختی‌هایی وجود دارد.

فرماندار مشهد افزود: علاوه‌بر این گزارشی در مورد ناحیه تبادکان آموزش و پرورش ارائه دادند که یکی از بزرگترین نواحی آموزش و پرورش در سطح کشور است که مشکلات عدیده‌ای دارد و در سال گذشته اقدامات ویژه‌ای انجام شده است.

وی گفت: همچنین گزارشی از روند انتخابات ارائه شد که ناگفته نماند رشد ۱۷ درصدی در مصرف تعرفه‌ها نسبت به دوره قبل و افزایش ۷ درصدی مشارکت نسبت به سال ۹۸ در مشهد قابل توجه است، این نتایج حاصل عنایت الهی و تلاش همه به ویژه مردم است.

داوری در خصوص اقدامات انجام شده در ایام نوروز ۱۴۰۳، عنوان کرد: با توجه به اینکه بهار طبیعی مقارن شده با بهتر قرآن باید خدمت رسانی مناسبی داشته باشیم که در این راستا قرارگاه خدمات زائر مشهد از ۲۲ اسفندماه فعال شده و ۱۲ کارگروه این فعالیت‌ها را رصد می‌کنند.

فرماندار مشهد از ایجاد ۵۹۰ هزار شب خواب برای اقامت زائران رضوی خبر داد و گفت: در حوزه‌های نظارت بر بازار، تأمین کالا، حمل و نقل، نانوایی‌ها و … اقدامات ویژه انجام شده است که رفاه زائران ایجاد شود، ضمن اینکه فعالیت‌ها به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکید ما بر این است که دستگاه‌ها برنامه اجرایی خود را تدوین کنند که ۱۵ اردیبهشت ماه در اختیار ما قرار دهند که با برنامه بهتری سال ۱۴۰۳ را آغاز و بودجه را براساس آن تأمین کنیم.

داوری با تاکید بر معیشت مردم، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های ما معیشت مردم است، که بتوانیم در راستای بهبود معیشت مردم گام برداریم که یکی از حوزه‌ها موضوع مسکن است که با تخصیص زمین برای روستایی‌ها و مسکن ملی در شهر بتوانیم اقدام ویژه‌ای را انجام دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.