۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 973777

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی از یکشنبه هفته آینده به استان خبر داد.

سامانه بارشی جدید در راه است

به گزارش قدس آنلاین، روح‌الله زاهدی گفت: روز گذشته شاهد بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف استان بودیم که این سامانه به طور کلی ۴۰ میلی‌متر بارش برای استان به همراه داشت و بیشترین بارش‌های ثبت شده در صدر ایستگاه همدان در فارسباران ۱۱۶ میلی‌متر، تاریک‌دره ۹۱ میلی‌متر و گیان نهاوند ۸۲ میلی‌متر بوده است.

او با بیان اینکه در ایستگاه دانشگاه بوعلی‌سینا بارش ۴۹ میلی‌متری ثبت شده است، گفت: دیروز سرعت وزش باد در همدان و گل‌تپه ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده و امروز نیز وزش باد شدید تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از بارش خفیف باران در برخی از نقاط استان خبر داد و گفت: فردا صبح آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای صبحگاهی دو یا سه درجه زیر صفر کاهش پیدا می‌کند.

زاهدی گفت: روزهای جمعه و شنبه علاوه بر وزش باد، بارش خفیف باران و به صورت پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود و از روز یکشنبه بعدازظهر سامانه بارشی دیگری به استان وارد می‌شود که بارش‌های خوبی را به دنبال خواهد داشت.

او با بیان اینکه بارش‌ها در بیشتر نقاط استان همدان نرمال بوده و امیدواریم با سامانه پیش رو در تمام شهرستان‌ها به این وضعیت برسیم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته گل تپه با ۳ درجه سردترین و بهار با ۱۴ درجه گرم‌ترین نقاط استان همدان بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.