مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ در حوزه اتوبوسرانی به قدری اتوبوس نو خواهیم داشت که مردم بطور واضح تغییر در خدمات رسانی را درک خواهند کرد.

تهرانی‌ها امسال اتوبوس‌ نو سوار می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، از شهرداری تهران، مهدی علیزاده روز پنحشنبه در پاسخ به این پرسش که ورود اتوبوس‌های جدید و تازه نفس به ناوگان پایتخت از چه زمان و با چه ظرفیتی خواهد بود، افزود: در خصوص ناوگان جدیدی که چه با داخل و چه با خارج از کشور قرارداد خرید بسته‌ایم باید بگویم که به مرور زمان در حال ورود به کشور و اضافه شدن به ناوگان هستند.

وی با اعلام اینکه شرکت واحد بلافاصله بعد از وارد شدن اتوبوس‌ها و تامین راننده پایه یک، اتوبوس را وارد خطوط می‌کند، یادآور شد: ۱۱۰ دستگاه در خطوط غرب تهران که غیر فعال بودند در مناطق ۲، ۵، ۲۱ و ۲۲ فعال شدند و این اقدامات برای مردم هم محسوس بود.

علیزاده اظهار کرد: همین را در سطح تهران به سایر خطوط نیز تعمیم می‌دهیم و طبق قول و قراری که با چینی‌ها بسته‌ایم حداکثر ظرف ۶ ماه آینده ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان ما خواهد شد.

به گفته علیزاده، در واقع تا پایان سال ۱۴۰۳ در حوزه اتوبوسرانی به قدری اتوبوس نو خواهیم داشت که مردم این را بطور واضح در حوزه حمل و نقل عمومی مشاهده خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.