رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته فوتبال ایران، باخت تیم ملی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بود.

تاج: باخت مقابل قطر تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته بود/ ۵دستگاه VAR تا ۲۰ روز آینده وارد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،مهدی تاج روز پنجشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به حذف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: به نظرم تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته در فوتبال ایران، باخت تیم ملی مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا بود. قهرمانی در دستان ما بود ولی افتاد و هنوز هم به خاطر آن غصه می‌خورم و ناراحتم.

وی با اشاره به مشکلات واردات کمک داور ویدیویی عنوان کرد: در حال حاضر دو دستگاه VAR وارد ایران کردیم و مالک آن هستیم. تا ۲۰ آینده نیز ۵ دستگاه VAR دیگر وارد می‌کنیم. ما مشکلاتمان این است اگر پول داشته باشیم و پولمان را بگیریم، نمی‌توانستیم VAR بگیریم. با وجود همه مشکلات با یک ارتباطاتی VAR الان به کشور ما آمده و این موضوعی است که هم دولت، وزیر ورزش و فدراسیون به دنبال آن بودند.

تاج تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم بازی‌های مهم را با VAR برگزار کنیم که مجوز آن را هم از فیفا گرفته‌ایم. شاید اگر پولش تامین شود تعداد بیشتری نیز بتوانیم VAR وارد کنیم. ۷ داور الیت هستند و لایسنس گرفتند و اتاق VAR را کم داریم که تلاش داریم تهیه کنیم و آموزش داوران را از ۲۵ فروردین آغاز خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.