فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر گفت: جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز فقط با مجوز کلانتری محل امکان‌پذیر است.

ممنوعیت جابجایی اسباب و اثاثیه در تعطیلات نوروز بدون مجوز

سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد: شعار نوروزی پلیس در نوروز ۱۴۰۳، «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» است.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه برای تأمین امنیت جامعه و شهروندان تلاش می‌کنند، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به پلیس توسط مردم در تعطیلات نوروز امر بسیار مهمی بوده و لازم است که هموطنان هرگونه موارد ناامنی، مشکوک و بروز مشکلات احتمالی را سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) تماس بگیرند.

مشهدی در ادامه بر رعایت دقیق قوانین رانندگی برای سفر ایمن نوروزی تأکید کرد و خواستار توجه مردم و مسافران به توصیه‌های پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی شد.

فرمانده انتظامی کاشمر در ادامه از مسافران نوروزی خواست به توصیه‌های پلیس قبل و بعد از سفر توجه کنند و هشدارهای ایمنی در خصوص محل کار و زندگی هنگامی که در مسافرت هستند را رعایت کنند.

وی همچنین بر سرکشی مداوم از انبارهایی که مربوط به ادارات بوده و در خارج از محدوده شهر هستند تأکید کرد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب شیفت‌ها و گشت‌ها در سطح شهر، روستا و پلیس‌راه و راهور به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

مشهدی تأکید کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ضد سرقت، صورت‌برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

فرمانده انتظامی کاشمر خاطرنشان کرد: با توجه به حجم گردشگرانی که در ایام نوروز در سطح شهرستان داریم گشت‌های بیشتری در سطح منطقه خواهیم داشت. برای خدمات مطلوب و تأمین امنیت مطلوب زائران و مسافران نیازمند همکاری تمامی ادارات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز ممکن است بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و منازل آنها خالی باشد، برای پیشگیری از سرقت از منزل، انجام هرگونه اسباب‌کشی بدون مجوز و اطلاع پلیس ممنوع است.

مشهدی عنوان کرد: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال جدید باید با تأییدیه کلانتری و پاسگاه محل انجام شود و افرادی که قصد اسباب‌کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل دریافت کنند.

فرمانده انتظامی کاشمر با توجه به تقارن ماه پربرکت رمضان با ایام نوروز از مسافران محترم خواست ضمن احترام به ماه ضیافت الله از ارتکاب اعمال خلاف شرع مانند روزه‌خواری در انظار عمومی جداً خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.