وزش باد، پدیده غالب جوی امروز درخراسان رضوی است که در برخی نقاط به ویژه نواحی بادخیز استان گاهی شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

وزش باد پدیده غالب استان خراسان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:از دوشنبه استان خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه ناپایدار و بارش‌زا قرار می‌گیرد که ضمن افزایش ابرناکی و افزایش شدت وزش باد، وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و در نواحی مستعد، بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

آذر رضایی‌پور افزود:با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال ایجاد رواناب و آبگرفتگی وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که بیشترین حجم بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر روز دوشنبه تا اوایل وقت روز سه شنبه هفته جاری خواهد بود گفت: این وضعیت تا روز پنجشنبه به طور متناوب ادامه خواهد داشت.

رضایی‌پور با اشاره به این که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری حجم بارش‌ها کمتر خواهد بود گفت: اما در هفته جاری بیشترین مقدار بارش‌ها در روزهای دوشنبه و پنجشنبه رخ خواهد داد.

وی با بیان این که دمای هوا در استان خراسان رضوی نیز تا روز پنجشنبه هفته جاری روند افزایشی دارد افزود: دمای هوا در استان روز سه‌شنبه، سه تا چهار درجه کاهش می‌یابد، اما روند دمای هوا در روز چهارشنبه افزایشی خواهد بود و پنجشنبه نیز کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.