شهید ابوالفضل لطیف‌زاده چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۹ صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) به خاک سپرده می‌شود.

تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد

به گزارش قدس خراسان، «حاج ابوالفضل لطیف‌زاده» از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در سن ۶۰ سالگی پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «حاج ابوالفضل لطیف زاده» پس از تحمل سال ها رنج و درد دوران مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع رأس ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(ع)، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف در حرم مطهر رضوی، به گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد مقدس منتقل و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

«ابوالفضل‌ لطیف زاده» در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه نخاع مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.