۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 974980

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های بهاری برای امروز و فردا (سه شنبه) در نواحی شمالی بویژه در ارتفاعات استان پیش‌بینی شده است.

تداوم بارش باران تا فردا در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: بر این اساس امروز در نواحی شمالی و ارتفاعات احتمال بارش باران با احتمال وقوع تگرک، آبگرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: برای روز سه شنبه احتمال بارش خفیف برف در ارتفاعات شمالی استان خراسان رضوی با احتمال لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید به علت مه‌آلود شدن هوا در این مناطق پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: با تضعیف سامانه بارشی یاد شده وقوع بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شمالی از روز چهارشنبه باز هم دور از انتظار نیست، اما از این روز روند افزایش دما در استان آغاز خواهد شد.

غیوری ادامه داد: تا انتهای هفته به تناوب وزش باد بویژه در ساعات بعد از ظهر و در نواحی بادخیز استان به شکل گاهی شدید با احتمال خیزش گردو خاک و کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، در ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه قوچان ۶ دهم میلیمتر باران گزارش شده است.

وی اظهار کرد: فریمان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

غیوری افزود: نوسانات دمایی مشهد در این مدت بین ۹ تا ۲۲ درجه سلسیوس شده است، بیشترین وزش باد نیز در سبزوار با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.