کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق اطلاعات رسیده تاکنون در ۱۸ شهرستان این استان بارش باران گزارش شده است و این بارشها تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

باران بهاری در ۱۸ شهرستان خراسان رضوی بارید

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده  افزود: بیشترین میزان بارش طی روز گذشته تاکنون در سبزوار با ۱۱ میلیمتر گزارش شده و پس از آن در چناران و بردسکن به ترتیب با هشت و پنج میلیمتر ثبت شده است.
وی اضافه کرد: بارش باران تا روز چهارشنبه با شدت بیشتری به ویژه در نواحی غربی و مرکزی خراسان رضوی جریان دارد و این بارشها همراه با رعد و برق و افزایش ابرناکی با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب و سیلاب به ویژه در نواحی شمالی و غربی خراسان رضوی پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید، کاهش کیفیت هوا همراه با احتمال خسارت در نواحی شمالی و جنوبی خراسان رضوی پیش بینی شده است.
آهنگرزاده با اشاره به کاهش چند درجه ای دمای هوا امروز در خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد و در روزهای آینده میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تغییر چندانی ندارد.
وی ادامه داد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای  ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی  ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین میزان شدت وزش باد طی این مدت در استان خراسان رضوی در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.