جمعی از مردم مشهد دوشنبه شب با تجمع در میدان فلسطین این شهر جنایت جدید رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن هفت نیروی سپاه قدس در دمشق را محکوم کردند.

جمعی از مردم مشهد جنایت جدید رژیم صهیونیستی در دمشق را محکوم کردند
به گزارش قدس خراسان، شماری از شهروندان مشهدی با تجمع در حاشیه میدان فلسطین و ضمن سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت کشورمان در دمشق و شهادت مستشاران نظامی ایران در این کشور را محکوم کردند.

تجمع کنندگان علاوه بر اینکه عکس العمل مجامع بین المللی به هدف قرار دادن ساختمان دیپلماتیک ایران توسط رژیم صهیونیستی را خواستار شدند، انجام اقدام و واکنش مناسب علیه رژیم صهیونیستی را نیز از مسوولان مطالبه کردند.

رسانه‌های دولتی سوریه عصر دوشنبه از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.