مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ۵ مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب در مشهد منتظر دریافت گواهینامه برنامه ایمنی آب هستند.

۵ مرکز از مشهد در انتظار دریافت گواهینامه برنامه ایمنی آب هستند

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان با اشاره به طرح ملی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب که در راستای استقرار و اطمینان از اجرای صحیح برنامه ایمنی آب طراحی و در سراسر کشور در حال اجرا است اظهار کرد: در حوزه این شرکت، ۳ مرکز مشهد، انداد و رضویه موفق به دریافت گواهینامه برنامه ایمنی آب شده‌اند و ۵ مرکز دیگر نیز در انتظار دریافت گواهینامه مذکور هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: طرح ملی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب مطابق بر روش اجرایی توصیه شده سازمان جهانی بهداشت در حال حاضر به صورت ممیزی و با نظارت مدیران و کارشناسان مراکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود که این طرح در مجموعه آبفای مشهد در مراکزی همچون مجتمع امام علی (ع)، شترک، منزل آباد، بینالود و ملک آباد به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: مراکز مذکور پس از نظارت و بررسی کارشناسان، در صورت تأیید ممیزی، گواهینامه برنامه ملی ایمنی آب را دریافت کرد و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی می‌شوند.

اسماعیلیان همچنین خاطرنشان کرد: مریم فروزان از همکاران شرکت آبفای مشهد که عضویت کارگروه ممیزی برنامه ملی ایمنی آب را دارد پس از بررسی‌های صورت گرفته و دریافت امتیازات لازم به عنوان عضو برتر در بین مدیران و کارشناسان کشور انتخاب و از سوی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب کشور مورد قدردانی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.