مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آبفای مشهد موفق به اخذ استانداردهای ISO برای مرکز ارتباط با مشتریان شد.

اخذ استانداردهای ISO مرکز ارتباط با مشتریان توسط آب و فاضلاب مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از آب و فاضلاب مشهد، مهدی بختی اظهار کرد: برای نخستین بار در صنعت آب و فاضلاب کشور، شرکت آبفای مشهد موفق به اخذ استانداردهای ISO برای مرکز ارتباط با مشتریان شد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه یکی از سیاست‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال جاری، برنامه تضمین کیفیت در خدمت رسانی و پاسخگویی (QA) به مردم عزیز ایران است، بیان کرد: در این راستا، اخذ و جاری سازی استانداردهای تخصصی برای مراکز ارتباط با مشتریان شرکت‌های آب و فاضلاب جهت تسهیل فرآیندهای خدمت رسانی اعم از فوریت محور و غیرفوریتی-مشترکین در برنامه‌های شرکت‌ها قرار داده شد و شرکت آب و فاضلاب مشهد برای نخستین بار در صنعت آب و فاضلاب، استانداردهای ISO برای مرکز ارتباط با مشتریان خود را کسب کرد.

وی تصریح کرد: مراکز ارتباط با مشتریان که در اصطلاح بین المللی Showcase یا ویترین نام برده می‌شود، در حقیقت آینه توانمندی شرکت‌ها در ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم است.

بختی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود در حوزه تأمین آب و همچنین دفع فاضلاب که مجموعه اقدامات شرکت‌های آب و فاضلاب را در بر می‌گیرد، استراتژی شرکت مهندسی آبفای کشور در این خصوص، تکمیل زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و نیز آموزش نیروی انسانی است که با نام طرح تاب آوری و چابکسازی مراکز ارتباط با مشتریان به شرکت‌های تابعه ابلاغ شده است.

حسین اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت و حساسیت ویژه حوزه ارتباط با مشتریان اظهار کرد: این شرکت تجربیات خوبی را در زمینه CRM کسب نموده که امکان ارائه و انتقال آن به دیگر شرکت‌ها وجود دارد و همچنین آماده دریافت تجارب سایر شرکت‌ها در این حوزه هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: آبفای مشهد در سال‌های اخیر در زمینه استقرار سیستم‌های مدیریتی و نیز کسب استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون اهتمام ویژه داشته است و در حال حاضر با لطف خدا و تلاش بی وقفه همکارانمان به عنوان اولین شرکت در سطح کشور موفق به کسب استاندارهای ISO برای مرکز ارتباط با مشتریان شدیم.

همچنین مهدی سوری، دبیر مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) آبفای کشور در این جلسه اظهار کرد: طراحی سفر مناسب، ساده و شفاف مشتری در مسیر ارائه خدمات می‌تواند تجربه خوبی را برای مشتری رقم بزند و موجب افزایش رضایتمندی ایشان شود.

دبیر مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) آبفای کشور گفت: بر همین اساس، آرامش خاطر مشتریان از ارائه خدمات ۲۴ ساعته نیز سبب ارتقا نشان تجاری شرکت‌های آب و فاضلاب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.