۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 976656

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از رشد ۴۶ درصدی اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲، خبر داد.

رشد ۴۶ درصدی  اعتبارات عمرانی لرستان

 به گزارش قدس انلاین، سمانه حسن‌پور بیستم فروردین از رشد ۴۶ درصدی رشد اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: مابقی اعتبارات عمران در سفر ریاست جمهوری در سال جاری اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: جمع اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۸۶۹ میلیارد تومان و توازن ملی ۶۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: این ارقام در سال ۱۴۰۲ به رقم ۲۷۴۳ میلیارد تومان برای اعتبارات استانی و ۷۵۴ میلیارد تومان نیز برای توازن ملی اختصاص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه رشد اعتبارات در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال، حدود ۴۱ درصد بوده است، افزود: رشد توازن ملی ۲۳ درصد و رشد اعتبارات استانی حدود ۴۷ درصد بوده است.

این مقام مسؤل بیان کرد: اعتبارات در سال گذشته ۳۴۹۷ میلیارد تومان بود که برای سال جاری در لایحه بودجه این رقم به ۵۰۹۶ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال گذشته نزدیک ۴۶ درصد رشد دارد.

حسن‌پور با مقایسه اعتباراتی که در سال‌های ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و همچنین برای ۱۴۰۳ لحاظ شده است، اضافه کرد: اعتبارات هزینه‌ای در سال ۱۴۰۱، ۹۵۴ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصد، در سال، اعتباری معادل ۱۲۳۱ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصد و در سال ۱۴۰۳، آنچه تاکنون پیش بینی شده رقمی بالغ بر ۱۵۴۱ میلیارد تومان است که با این رقم، اعتبارات هزینه ای حدود ۳۸ درصد نسبت به سال گذشته داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در پایان به اعتباراتی که سفر ریاست جمهور برای استان داده شد، پرداخت و گفت: قاعدتاً چون برنامه‌های سفر ریاست جمهور و هیأت دولت تا پایان ۱۴۰۳ است مابقی اعتبارات هم در طول سال‌جاری برای پروژه‌های عمرانی استان اختصاص خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.