رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی از بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها در تمام محورهای استان خبر داد.

تمام محورهای خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی‌اسدی در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: در اکثر محورهای خراسان رضوی شاهد بارش باران به صورت پراکنده هستیم. در گردنه تیوان حوالی صبح امروز بارش برف داشتیم که پیش از ظهر قطع شده است.

وی افزود: تمام محورهای خراسان رضوی در روز جاری بارانی و لغزنده خواهد بود. بارش باران تا ظهر روز شنبه در خراسان رضوی ادامه دارد.

بنی‌اسدی در خصوص وضعیت انسداد جاده‌ها به دلیل بارش برف و یا ریزش کوه خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچگونه انسداد جاده‌ در خراسان رضوی نداشته‌ایم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای استان تصریح کرد: تا این لحظه شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورها نبوده‌ایم، اما احتمالا در ساعات عصرگاهی به دلیل آغاز موج برگشت مسافران در اکثر کریدورهای استان شاهد ترافیک باشیم.

وی با اشاره به اینکه اوج بارش‌ها در بعدازظهر امروز خواهد بود تاکید کرد: رانندگان با توجه به بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها احتیاط کامل را در دستور کار خود قرار داده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.