مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت: ۱۶۶ خانوار ساکن روستای محروم زالوغال از توابع بخش مرزداران شهرستان سرخس ضمن اتصال به اینترنت پرسرعت نسل چهارم از خدمات متنوع و موجود در بستر شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، علی دلگیر از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی سایت همراه اول روستای محروم زالوغال در شهرستان سرخس و اتصال کامل اهالی این روستا به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ارتباطی پایدار، پرسرعت و با کیفیت برای همه روستاییان هم استانی گفت: اپراتور همراه اول، از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال سایت موجود خود در روستای محروم زالوغال از توابع بخش مرزداران شهرستان سرخس را به فناوری نسل چهارم همراه ارتقاء داد.

وی در ادامه افزود: با تکمیل این پروژه، ۱۶۶ خانوار ساکن در این روستا، با جمعیتی معادل ۶۲۰ نفر، ضمن اتصال به اینترنت پرسرعت نسل چهارم از خدمات متنوع و موجود در بستر شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

دلگیر بیان کرد: امسال همه روستاهای بالای بیست خانوار باقی مانده در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.