مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره باشگاه استقلال اظهار نظر نکند!»

حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن

به گزارش قدس آنلاین، مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال تهران که به دلیل محرومیت جواد نکونام از حضور در بازی با شمس‌آذر در نشست خبری پیش از بازی مقابل این تیم حاضر شده بود، اظهار کرد: قبل از هر چیزی جا دارد از آقای میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) یک عذرخواهی ویژه کنم که گفته بودند من صلاحیت این را ندارم که در نشست خبری‌ها شرکت کنم و نفر بهتری می‌تواند شرکت کند. می‌خواستم بگویم که این نظر شماست، نظر باشگاه‌ ما چیز دیگری است، شما به جای اینکه در امور باشگاه ما دخالت کنید لطفاً در برنامه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید.

او افزود: حداقل از این فوتبال یک سررشته‌ای دارید و تخصص شماست، ابن را می‌دانید که آفساید چیست، پنالتی را هم می‌دانید که چیست. لطفا در جایگاه خودتان از حق تیم‌ها دفاع کنید. فکر نمی‌کنم زیاد لازم باشد که تشخیص دهید مهدی هاشمی‌نسب صلاحیت این را دارد که در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. ممنون شما می‌شوم. شما دوست خوب من هستید و به حق و شایسته روی صندلی نشسته‌اید. یکی از دلایلی که آنجا نشسته‌اید همین است که توانمند هستید. خیلی ممنون می‌شوم که در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 1
    متاسفانه تنهادردی ماداریم همه کشورورسانه هابخصوص رسانه ملی ازیک تیم خاص سوگلی حمایت وتبلیغ میکنندوعلیه یک تیم مردمی پرافتخاربرنامه دارندمیثاقی بایدتمام فکروبرنامه خودراروی نابرابریها.ناداوریها.اهدای ۳امتیازهابه تیم سوگلی باشدنه حاشیه خداوندعقل رااز....میگیردودربرابرمیلیونهابیننده حمایت ازیک تبم خاص میکنندکی تمام میشودبی عدالتیها.نامردیها
  • حسن ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    دمت گرم آقای هاشمی نسب
  • ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    درود بر شرفت مرد واقعا بزرگ استقلال
  • میثم ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    واقعاااسطوره بی اخلاقی و زد و بند و دلالیه بابا سنی ازت گذشته.البته این مواد روان گردان روز بروز داغون تر میکنه آدمارو