امام جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به پاسخ کوبنده اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: اگرچه نابودی رژیم صهیونیستی خواسته نهایی مسلمانان جهان است، اما در عملیات وعده صادق هدف اصلی تنبیه دشمن و نه گرفتن انتقام بود.

 ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه افزود: هدف دوم از اجرای این عملیات تثبیت قدرت بازدارندگی دشمن بود.

وی ادامه داد: با انجام عملیات وعده صادق خواستیم بگوییم اگر حرکتی از شما سر بزند، ‌بی‌درنگ پاسخ قاطع دریافت خواهید کرد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه هدف ما کشته‌سازی و بیان‌ تعداد تلفات انسانی نبود، بیان کرد: خواستیم ثابت کنیم مهمترین تاسیسات نظامی و امنیتی اسراییل در «تیر رس» قرار دارد.

وی اضافه کرد: حداقل ۱۵ موشک به هدف خورد و این در حالی است که اسراییلی‌ها خودشان چاله حفر کردند تا عمق عملیات را کوچک نشان دهند.

معلمی در بخش دیگری به جنبه‌های‌ مختلف عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: در این عملیات حساب شده، یکبار دیگر عظمت ایران به رُخ کشیده شد، جنبه دیگر کار بعد میدانی داشت و حاصل کار مشترک بین ارتش و سپاه بود.

وی ضلع سوم عملیات وعده صادق را بعد رسانه‌ای آن دانست و گفت: شبکه‌های اجتماعی در ایران از همان ‌ابتدا خیلی خوب و موثر وارد عمل شده و کار رسانه‌ای تاثیرگذاری انجام دادند.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز، مردم قدرشناس تربت‌حیدریه به پاس مجاهدت‌های دلاور مردان ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در پاسخ کوبنده اخیر به رژیم صهیونیستی، راهپیمایی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.