مقاله دو کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سی‌ونهمین کنگره ادبیات کودکان دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

مقاله دو نویسنده کانون به کنگره ادبیات کودک IBBY ۲۰۲۴ راه یافت

به گزارش قدس آنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرزانه رحمانی با مقاله «عدالت فرهنگی و ترویج کتابخوانی با استفاده از نامه‌نگاری» و حسین تولائی با مقاله «کتابخانه‌های تخصصی انجمن‌های ادبی به‌مثابه ابزاری برای توسعه‌ مخاطب نوجوان» به این رویداد ادبی راه یافته‌اند.

فرزانه رحمانی نویسنده کودک و نوجوان و حسین تولایی شاعر کودک و نوجوان، هر دو از کارشناسان ادبی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که برای ارایه مقاله خود به این کنگره دعوت شده‌اند.

سی‌ونهمین کنگره بین‌المللی IBBY از ۹ تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگوست تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۴) در شهر تریست، ایتالیا برگزار خواهد شد. شعار و تم اصلی کنگره این دوره «به انقلاب بپیوندید! به همه کودکان کتاب‌های خوب بدهید» است.

مقاله دو نویسنده کانون به کنگره ادبیات کودک IBBY ۲۰۲۴ راه یافت

برنامه کنگره شامل کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های متعدد و متنوع خواهد بود. فضای زیادی هم به ارائه تجربه‌ها و شیوه‌های انتخاب آثار با کیفیت، تولید و انتشار کتاب‌های خوب، همراه با ترویج و آموزش خواندن اختصاص داده خواهد شد.

مسئولان سی‌ونهمین کنگره بین‌المللی IBBY از این دو کارشناس ادبی کانون پرورش فکری برای حضور و ارائه شفاهی مقاله‌هایشان دعوت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.