وقوع یک حادثه واژگونی خودرو در غرب سبزوار و یک تصادف در مسیر این شهرستان با شهرستان "خوشاب" خراسان رضوی به آسیب دیدگی هشت نفر از سرنشینان این خودروها انجامید.

سوانح رانندگی در سبزوار و خوشاب منجر به مصدومیت ۸ نفر شد

به گزارش قدس خراسان، فرمانده انتظامی خوشاب اظهار کرد: برخورد یک دستگاه کامیون با یک خودرو سواری پراید در مسیر این شهرستان با سبزوار به آسیب دیدگی چهار نفر از سرنشینان این سواری منجر شد.

علیرضا دلیری بیان کرد: خودرو سواری حامل کارکنان دادگستری خوشاب بود، که ماموران اورژانس مصدومان این حادثه را به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل کردند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار نیز اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو آردی در محدوده روستای "استیر" سبزوار، بامداد جمعه منجر به مصدوم شدن چهار سرنشین آن شد.

محمد همتی افزود: در پی تماس راننده خودرو سانحه دیده با سامانه ۱۲۵ و اعلام واژگونی خودرو و محبوس شدن اعضای خانواده‌اش در آن، مرکز فرماندهی آتش نشانی سبزوار ۲ تیم از نجاتگران را به محل حادثه در محور داورزن - سبزوار اعزام کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه تماس گیرنده، مسافر بوده و تسلطی به محل دقیق حادثه نداشت و خودرو نیز از مسیر اصلی خارج شده بود، آتش نشانان برای یافتن خودرو در تاریکی شب دچار مشکل بودند اما با هوشیاری اپراتورهای مرکز ۱۲۵ محل حادثه شناسایی و نجاتگران در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی به محض رسیدن، عملیات خود را آغاز و هر چهار سرنشین خودرو را با همکاری تکنسین‌های اورژانس خارج کرده و برای ادامه روند درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.