امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه جوانان ما در نیروی هوایی با عشق و با ولایتمداری کامل در خدمت انقلاب و نظام هستند، اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به پشتوانه جوانان این نیروی ولایتمدار آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است.

آمادگی نیروی هوایی ارتش برای پاسخگویی به هرگونه تهدید

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان اسبق این نیرو که با عنوان سفیران نهاجا در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: امروز بحمدالله نیروی هوایی ارتش به برکت حضور و زحمات پیشکسوتان بسیار آماده تر از قبل برای انجام هر ماموریتی است.

وی افزود: کارکنان جوان نیروی هوایی با الگوگیری از پیشکسوتان این نیرو که در دفاع مقدس خوش درخشیدند در این برهه از زمان به بهترین وضعیت در حال انجام ماموریت هستند و از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه جوانان ما در نیروی هوایی با عشق و با ولایتمداری کامل در خدمت انقلاب و نظام هستند اظهار کرد: نیروی هوایی به پشتوانه جوانان این نیروی ولایتمدار امروز آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی بوده و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی پیشکسوتان ما در دفاع مقدس به خصوص خلبانان شجاع نیروی هوایی به وجود آمده است، تصریح کرد: لازمه قدردانی از پیشکسوتان رسیدن به شناخت کافی در مورد این عزیزان است که چگونه در دوران جنگ در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و دوران پرافتخار ما را امروز رقم زدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.