مهاجم سابق پرسپولیس اکنون درتیم ویل ژیستنه شرایط بسیار مطلوبی دارد.

رقابت استقلال و پرسپولیس لیگ را جذاب‌تر کرده است / امیدوارم تیم محبوبم جام قهرمانی را بالای سر ببرد

به گزارش قدس آنلاین، علیپور هم روی نوار گلزنی قدم برمی‌دارد و هم به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شده است. او شاید فصل بعد از ژیل ویسنته جدا شود و به تیم دیگری برود. مهاجم سابق سرخ‌ها درباره عملکرد خود می‌گوید:« درحال حاضر شرایط خوبی درتیمم ژیل ویسنته دارم. به‌تازگی در بازی مقابل تیم فارنسی که از ابتدا به میدان رفتم پاس گل دادم. خدا را شکر نقش پررنگی در پیروزی تیمم داشتم. در این بازی بعد از اینکه گل اول را زدیم دو دقیقه بعد هم یک گل دیگر به ثمر رساندیم و درنهایت پیروز از زمین خارج شدیم».

علیپور امیدوار است تیمش در بازی آینده به موفقیت برسد. مهاجم سابق تیم ملی ایران در ادامه صحبت‌های خود گفت:« تیم ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد و امیدواریم به وضعیت خودمان درجدول ارتقا دهیم و بعد از آن به ایران برگردم. دراین فصل شرایط متفاوتی را در تیمم تجربه کردم و روزهای خوبی را پشت سرگذاشتم. امیدوارم به این روند ادامه دهم».

وی  نیم نگاهی هم به لیگ ایران دارد. او درباره رقابت سختی که میان استقلال و پرسپولیس شکل گرفته این توضیحات را می‌دهد:« لیگ ایران را دنبال می‌کنم و رقابت بسیار خوبی میان مدعیان قهرمانی شکل گرفته است. من این رقابت را خیلی دوست دارم و جنگ سرخابی‌ها لیگ را جذاب‌تر کرده است. جذابیت به اوج خود رسیده و تکلیف تیم قهرمان مشخص نیست اما همه می‌دانند من چقدر پرسپولیسی‌ام و به این تیم و هوادارانش علاقه‌مندم. من طعم شیرین قهرمانی با این تیم را هم چشیده‌ام به همین دلیل دوست دارم خاطره خوبی که از پرسپولیس داشتم امسال هم برای این تیم و هوادارانش تکرار شود. امیدوارم تیم محبوبم روز آخر جام قهرمانی را بالای سرببرد». علیپور به دشواری بازی استقلال مقابل نساجی هم اشاره کرد:« بازی سختی پیش روی استقلال است. نساجی تیم خوبی است که شایستگی خود را بارها نشان داده است. امیدوارم نتیجه‌ای رقم بخورد که هم قائمشهری‌ها سود ببرند و هم پرسپولیس. من حقیقتاً دوست دارم تیم محبوبم قهرمان لیگ برتر شود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.