پنج قهرمانی پی درپی پرسپولیس در لیگ برتر به پرسپولیس عیار متفاوتی داده و با اینکه استقلال توانسته در پایان نیم فصل همچنان صدرنشین باشد، اما نگاه‌ها همچنان معطوف به سرخ‌هاست.

هواداران پرسپولیس تا پایان لیگ صبر کنند

پرسپولیس فاصله اندکی با صدر جدول دارد و این طور که مهدی عبدی می‌گوید بازگشت به صدر و رسیدن به جایگاه قهرمانی هرگز دور از دسترس این تیم نیست. عبدی امیدوارانه به آینده می‌نگرد.

دربازی با پدیده به آنچه می‌خواستید نرسیدید و در نهایت با تساوی زمین را ترک کردید.

همین طور است. ما هرچه زدیم به در بسته خورد. همان طور که دیدید تیم برتر زمین بودیم. گلی هم که خوردیم روی اشتباه خودمان بود که به هرحال این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. ما شایسته پیروزی بودیم. واقعاً به حریف تبریک می‌گویم چون آن‌ها خیلی دویدند و اجازه ندادند ما به آنچه می‌خواهیم برسیم. با این حال باید به حدی خودمان را قوی کنیم که حتی مقابل تیم‌های با انگیزه‌ای مانند پدیده به نتیجه برسیم. این بازی برای ما یک درس بود و درنیم فصل دوم جبران خواهیم کرد.

استقلال به نوعی صدرنشینی خودش را تا پایان بازی‌های نیم فصل قطعی کرده و قهرمان نیم فصل شده است.

به اعتقاد من اصلاً قهرمانی نیم فصل مفهومی ندارد. به تیمی جام می‌دهند که در هفته آخر لیگ صدرنشین باشد. ما درپنج سال اخیر پی درپی به این مهم رسیدیم و شک نکنید که دراین فصل هم به دنبال قهرمانی ششم هستیم.

تیم ما ظرفیت رسیدن به این مهم را دارد و به هواداران تیمم پیغام می‌دهم که تا پایان لیگ صبر کنند. ما نیم فصل پرماجرا را پیش رو داریم ضمن اینکه هنوز یک بازی از نیم فصل اول باقی مانده است. به هواداران پرسپولیس نوید می‌دهم که این فصل هم برای قهرمانی می‌جنگیم و اجازه نمی‌دهیم جام جای دیگری برود.

موضوع حذف از آسیا تاچه اندازه در روحیه شما اثرگذار است؟

حذف از آسیا اتفاق تلخی بود. باور کنید هنوز این موضوع را نتوانستم هضم کنم و برایم سخت است که درآسیا بازی نکنیم. بازی درلیگ قهرمانان آسیا فرصت بسیار خوبی بود تا توانایی‌های خودمان را نشان دهیم. در این رقابت بسیاری از بازیکنان ترانسفر می‌شوند وفرصت خوبی است اما این فصل از آن محروم شدیم. ما که دو بار درسال‌های اخیر به فینال آسیا رسیدیم برایمان سخت‌تر است که از آسیا دور باشیم. خودم سابقه گلزنی در فینال آسیا را دارم و برایم شیرین بود که دوباره دراین جام باشم.

فکر می‌کنی اعتراض ایران جواب دهد و به آسیا برگردیم؟

امیدوارم این اتفاق رخ دهد و دوباره درآسیا بازی کنیم. ما تیم خوبی داریم که بازهم می‌توانیم درآسیا برای ایران افتخار بدست آوریم. امیدوارم مشکلات فوتبال ایران به زودی برطرف شود.

نظرت در مورد بازی با فجر در تهران چیست؟

ما به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم و برای بازی‌های باقیمانده محکوم به بردیم.هرچند معتقدم بازی با فجر به دلیل ناشناحته بودنش می تواند بازی سختی هم برای ما باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.