۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 989076

همزمان با تشییع پیکرپاک شهدای خدمت، رویداد هنری سلام بر ابراهیم در بنیاد فرهنگی روایت فتح و به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس این بنیاد برگزار شد.

روایت سلام بر ابراهیم

به گزارش قدس آنلاین، در این رویداد هنری که با حضور ۹ هنرمند نقاش و در حیاط ساختمان مرکزی بنیاد فرهنگی روایت برگزار شد،همزمان با تشییع پیکرهای شهدای خدمت ،آثار هنری در خصوص این واقعه تلخ ودردناک خلق گردید.

راویت سلام بر ابراهیم

عباس گنجی،علی غیبی،روح الله پروین،سیدعلی قافله باشی،علی بحرینی،حسین عصمتی،نوید سیم بر،فاطمه مهروش و فاطمه سادات هاشمی نکو هنرمندانی بودند که در این رویداد هنری شرکت کردند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

راویت سلام بر ابراهیم

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.