امام جمعه تربت‌حیدریه با بیان اینکه شهید رئیسی شخصیتی فراملی داشت، گفت: گواه این ادعا اعلام عزای عمومی در چندین کشور و همچنین به حالت نیمه افراشته درآمدن پرچم سازمان ملل است.

امام جمعه تربت حیدریه: شهید رئیسی شخصیتی فراملی داشت

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در داخل کشور نیز مردم قدرشناس ایران، در این چند روز و به خصوص در آیین تشییع پیکر این عزیزان انصافاً سنگ‌تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور کشور ما به راستی خادم‌ الرضا(ع) و خادم ملت ایران بود و ظلم‌ستیزی، گرفتن دست محرومان و پیگیری مشکلات آنان، مبارزه شبانه‌روز با مفاسد و دفاع از حقوق مظلومان از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

امام جمعه تربت‌ حیدریه به مطالب منتشر شده این روزها در شبکه‌های اجتماعی درباره علت سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور اشاره و بیان کرد: مردم باید مواظب باشند و تحت‌ تأثیر مطالب واهی رسانه‌های معاند قرار نگیرند و اجازه دهند مسئولان ارشد نظام خودشان پیگیر علت این حادثه تلخ باشند.

معلمی تصریح کرد: مردم باید حواسشان جمع باشد و مبادا با انتشار مطالب دارای شبهه و راستی آزمایی نشده در شبکه‌های اجتماعی، دشمن ضربه خورده را بزرگ کنند.

وی به انتخابات پیش روی ریاست ‌جمهوری اشاره و اظهار کرد: ان‌شاءالله انتخابات به سلامت برگزار و یک رئیسی دیگر و شاید بهتر توسط مردم انتخاب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.