سرمربی برزیلی پرسپولیس بعد از برتری مقابل استقلال خوزستان هرگز به خودش غره نبود و بی‌آنکه غروری در وجودش دیده شود، آرام و مطمئن به نشست خبری آمد.

اوسمار اشتباه نکونام را تکرار نمی‌کند؛۲ فینال داریم و هنوز قهرمان نشدیم

به گزارش قدس آنلاین، او سرش را پایین انداخته بود و بدون اینکه لبخندی بر لب داشته باشد، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد. نشست خبری که تمام شد، اوسمار با خداحافظی از خبرنگاران به سمت آسانسور رفت تا به اتوبوس تیمش برسد. در میان راه او درحالی که دست‌هایش را درجیب کرده بود و سرش را پایین انداخته بود، صحبت‌هایی انجام داد که بسیار قابل تأمل بود. سرمربی برزیلی پرسپولیس به نکته‌های مهمی اشاره کرد تا مشخص شود هنوز خودش را قهرمان نمی‌داند. او گفت: « نباید بابت این بازی مغرور شویم. چیزی بدست نیامده است. ما تا پای مرگ رفتیم و برگشتیم، این خوشحال‌کننده است اما هنوز کار ما تمام نشده است. باید دو بازی بعد را هم ببریم. بازی‌های سختی داریم و یک لحظه غفلت جام را از ما می‌گیرد».
اوسمار سپس رو به مترجم خود کرد و این جملات را به او گفت: « از فردا کارما به طور جدی شروع می‌شود و باید به تک، تک بازیکنان بگوییم که چیزی بدست نیامده و باید با قدرت کارمان را پیش ببریم. الان استقلال منتظر یک لغزش ماست، درست مانند ما که در تمام این مدت منتظر لغزش استقلال بودیم تا صدرجدول را بدست‌آوریم. حالا آن‌ها دوست دارند ما نتیجه نگیریم تا جای ما را در صدر جدول بگیرند. البته همه چیز در دست ماست و نباید اجازه دهیم استقلال قهرمان شود».
اوسمار به برتری در دوبازی بعد هم تأکید کرد: « حتی یک تساوی هم جام را از ما می‌گیرد. دو بازی باقیمانده را باید با برتری پشت سر بگذاریم. دلیلی ندارد که خودمان را از حالا قهرمان بدانیم. به بازیکنان تأکید می‌کنم کاری به نتایج حریف نداشته باشند و با قدرت جلو بروند». اوسمار روی این جمله آخری خیلی تأکید کرد: کاری به نتایج حریف نداشته باشیم.
سیاستی که به نظر می‌رسد نکونام نتوانست در تیمش پیاده کند. او تصور می‌کرد استقلال خوزستان برنده بازی با پرسپولیس است وبه همین دلیل از تیمش در قائمشهر گلزنی نخواست تا شاید با یک تساوی حداقلی در قائمشهر نیز به صدرنشینی ادامه دهد، اما محاسبات سرمربی استقلال کاملاً اشتباه از آب درآمد و او با یک حساب و کتاب غلط تیمش را به سمت پرتگاه سوق داد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.