رئیس کانون تشکل‌های گردشگری و زیارتی خراسان‌رضوی گفت: در مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان، ۷ هزار و ۲۰۰ نفر به‌صورت رایگان اسکان داده شدند.

اسکان رایگان ۷ هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از میراث فرهنگی خراسان رضوی، سیدمحمود مادرشاهیان اظهار کرد: تمامی مراکز اقامتی خراسان‌رضوی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان در این اقدام مشارکت کردند.

رئیس کانون تشکل‌های گردشگری و زیارتی خراسان‌رضوی ادامه داد: از سوی مراکز اقامتی، بیش از ۱۰۰ هزار تخت برای اسکان رایگان تدارک دیده شد و به صورت داوطلبانه اعلام شد که ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از این ظرفیت استفاده کردند.

همچنین سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اظهار کرد: برپایی موکب‌ها در محورهای مواصلاتی استان برای رفاه حال مسافران، آماده‌سازی مساجد، سرویس‌های بهداشتی، وضوخانه‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی استان، آمادگی واحدهای اقامتی در محورهای منتهی به مشهد برای اسکان رایگان و اعلام آمادگی بیش از ۱۰۰ هزار تخت برای اقامت رایگان از اقداماتی است که برای میزبانی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه بالگرد انجام شد.

وی افزود: هتل‌ها و مراکز اقامتی برای مستندسازی و تصویربرداری از این رویداد بزرگ همکاری داشتند و برای ارائه خدمات اضطراری از جمله وضوخانه، نمازخانه و سرویس‌بهداشتی مشارکت کامل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.