ابوعبیده سخنگوی عزالدین قسام در سخنانی از مقاومت و رشادت رزمندگان مقاومت در مناطق مختلف غزه و همچنین به اسارت در آمدن تعدادی از نظامیان اشغالگر خبر داد.

اسارت چند نظامی اسرائیلی در کمین موفق رزمندگان مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، ابوعبیده سخنگوی عزالدین قسام، (شاخه نظامی حماس) در یک فایل ویدئویی اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی تعدادی از نظامیان ارتش اسرائیل را در یک کمین موفق به اسارت گرفته‌اند.

ابوعبیده گفت که رژیم اشغالگر همچنان به سیاست انتقام کورکورانه و نابودی غزه ادامه می‌دهد و در حال تجربه کردن شکست پشت شکست است.

او افزود: «همچنان در مناطق نبرد به اشغالگران درس می‌دهیم، آخرین مورد شکست آن‌ها در جبالیا و رفح بود و طی بیش از ۲ هفته گذشته دهها عملیات علیه نظامیان اشغالگر در رفح و بیت حانون انجام دادیم».

سخنگوی عزالدین قسام همچنین گفت که ارتش اسرائیل «نبش قبر» در غزه را به عنوان یک دستاورد نظامی و اخلاقی به صهیونیست‌ها عرضه می‌کند.ابوعبیده در بیان یکی از عملیات‌های مقاومت اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی عصر روز شنبه در اردوگاه «جبالیا» تعدادی از نظامیان اسرائیلی را درون یکی از تونل‌ها کشانده و تعدادی از آن‌ها را کشته و زخمی و تعدادی نیز به اسارت گرفته‌اند.

در این راستا در پی اعلام خبر اسارت چند نظامی رژیم اشغالگر در غزه، شهرهای «دورا» و «صور» و اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» و «نهر البارد» در لبنان و چند اردوگاه دیگر شاهد شادی و سرور اهالی است.

در کرانه باختری نیز از بلندگوهای مساجد صدای تکبیر بلند است و از مردم می‌خواهد تا به خیابان‌ها بیایند.

صدای تکبیر از بلندگوهای مسجد الضاحیه در جنوب بیروت نیز شنیده می‌شود.هرچند ارتش اسرائیل به سرعت همچون گذشته اقدام به تکذیب این واقعه کرد، اما عزالدین قسام نیز با انتشار ویدئوی عملیات خود، تجهیزات به غنیمت گرفته شده از نظامیان اسرائیلی را نیز به نمایش گذاشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.