سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که رفتارهای کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو، ادامه جنایت و شرارت در حق فلسطینیان، مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی، ناگزیر جبهه مقاومت را برای دفاع از سرزمین و مقدساتش به سمت نبرد «سیف القدس۲» پیش خواهد برد.

حماس: جنایات رژیم صهیونیستی، مقاومت را به سمت نبرد «سیف القدس ۲» پیش می‌برد

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه خبری العهد روز پنج شنبه به نقل از «عبداللطیف القانوع» نوشت: درگیری های مداوم در جنین، مقابله موفق نیروهای مقاومت در برابر نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی و درگیری های دیروز در شهرک های سلوان و الطور، دلیل روشنی بر افزایش سطح قیام ملت فلسطین و متوقف نشدن آن تا زمان عقب راندن اشغالگران، توقف جنایات و پاک کردن حضور آنها از سرزمین فلسطین است.

وی تاکید کرد که تحرکات رژیم اشغالگر برای از بین بردن روحیه ملت فلسطین و شکستن عزم و اراده آن از طریق اجرای سیاست کشتار، ویرانی و بازداشت، به جایی نخواهد رسید و امنیتی را نیز برای ارتش و شهرک نشین های صهیونیستی فراهم نخواهد کرد.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه جنین برای دستگیری تعدادی از فلسطینیان، به سد نیروی مقاومت برخورد کردند و این امر به درگیری میان دو طرف انجامید.

نظامیان صهیونیستی پیش از این درگیری، در یک کامیون مخصوص حمل لبنیات پنهان شده بودند؛ اما مورد شناسایی نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

گردان های شهید عزالدین القسام نیز اعلام کردند که کامیون یخچالی که نیروهای یگان ویژه اسرائیل را پیاده کرده بود، محاصره و علاوه بر تیراندازی مستقیم، با مواد انفجاری قوی نیز هدف قرار گرفت.

گردان جنین نیز موفق شد، نیروهای اشغالگر مهاجم به اردوگاه را با گلوله های سنگین و مواد منفجره هدف قرار دهد و تعدادی از صهیونیست ها را زخمی کند.

مبارزان مقاومت فلسطینی در اردوگاه جنین همچنین یک فروند پهپاد از نوع «دورون» متعلق به ارتش رژیم اشغالگر را سرنگون کردند.

آخرین نبرد بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی در غزه با نام «سیف القدس» آذر سال گذشته(۱۴۰۰) به مدت ۱۲ روز ادامه داشت که در آن ارتش این رژیم حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران فلسطینی شد.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران گسترده سرزمین‌های اشغالی کردند.

وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی درباره این نبرد گفته بود که سیف القدس زخمی عمیق و ماندگار در فهم و احساس «اسرائیلی‌ها » ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.