۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 989604

اکران فیلم «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی در حالی تا چند روز دیگر شروع می‌شود که این فیلمساز چند فیلمنامه آماده ساخت دارد و فعلا برای یکی از آن‌ها متقاضی دریافت پروانه ساخت شده است.

ادامه کمدی‌سازی اطیابی با «پل کالج»

 مسعود اطیابی که فیلمسازی را بیشتر از دو دهه قبل شروع کرده و نخستین فیلم کمدی خود را در نیمه‌ دهه ۸۰ جلوی دوربین برد، از سال ۱۳۹۶ روی دور پرکاری افتاده و تقریبا هر سال یک فیلم ساخته و اکران کرده که از فیلم‌های پرمخاطب هم بوده‌اند.

او سال‌ ۱۳۹۷ فیلم «تگزاس» را اکران کرد که در میان فیلم‌های پرفروش سال بود و سال بعد هم قسمت دوم آن را به نمایش درآورد.

در سال ۱۴۰۰ و در دوران تعطیلی سینماها در زمان شیوع کرونا که بسیاری از صاحبان فیلم‌ها ریسک اکران آثار خود را نمی‌پذیرفتند، «دینامیت» که اطیابی آن را در سال ۹۷ ساخته بود، روی پرده رفت و فیلم پرفروش سال شد.

یک سال بعد دو فیلم از این کارگردان با نام‌های «انفرادی» و «بخارست» اکران شد و آخرین فیلم او «هتل» نیز تا همین چند ماه قبل بر پرده سینماها بود.   

او سال گذشته قسمت سوم «تگزاس» را ساخت که قرار است از چهارشنبه، نهم خردادماه در سینماها اکران شود.  

نکته مشترک این فیلم‌ها ژانر کمدی آن‌هاست و آن طور که خود اطیابی می‌گوید قرار است فعلا همین مسیر را ادامه دهد.

طبق پیگیری‌ها، اطیابی برای چند فیلم متقاضی پروانه ساخت است که در حال حاضر یکی از آن‌ها با نام «پل کالج» به تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور در سامانه پروانه ساخت سازمان سینمایی ثبت شده است.

وی که همواره تاکید کرده در فیلمسازی نیاز جامعه را اولویت قرار می‌دهد، پیش‌تر هم با اشاره به وجود نظرهای مختلف میان فیلمسازان برای فعالیت در سینما نسبت به شرایط روز جامعه فته بود:‌ من جزو گروهی هستم که معتقدم باید به سهم خودم کاری انجام دهم تا حال مردم بهتر شود و باید به سمت کاری رفت که آرامش بیشتری به مردم بدهد و امکان برون رفت آن‌ها را از شرایط، بیشتر مهیا کند. در این بین حتماً مردم نیاز خود را تشخیص می‌دهند ولی ما هم باید مواد آن را تأمین کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.