نویسنده لبنانی با بیان اینکه شهید حسین أمیرعبداللهیان نه تنها وزیر خارجه ایران بلکه وزیر محور مقاومت و پرچمدار آن در محافل بین‌المللی و منطقه‌ای بود گفت، او به دنبال تشکیل جبهه‌ای بود تا دشمن صهیونیستی را برای توقف تجاوزات خود در غزه تحت فشار قرار دهد.

نویسنده لبنانی: شهید امیرعبداللهیان وزیر محور مقاومت بود

به گزارش قدس آنلاین «حسین الدیرانی»، نویسنده لبنانی شهادت «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران را به حضرت آیت الله «سید علی خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب و ملت و دولت ایران، خانواده‌های شهدا و رهبران صالحی که به مدال شهادت دست یافتند تبریک و تسلیت گفتو افزود: شهادت مدالی است که خداوند به بندگان صالحش اعطا می‌کند.

وی با اشاره به نقش شهید امیرعبداللهیان در حمایت از فلسطین و تقویت محور مقاومت گفت: این امر مستلزم آن است که کتابی قطور درباره نقش پررنگ و مهم ایشان در تقویت محور مقاومت نوشته شود.

الدیرانی گفت شهید امیرعبداللهیان در زمان شهادتش نه تنها وزیر امور خارجه ایران، بلکه وزیر محور مقاومت و پرچمدار آن در محافل بین‌المللی و منطقه‌ای بود.

وی ادامه داد: او همواره در کشورها به عنوان وزیر مقاومت در رفت‌وآمد بود و تمام دغدغه، فکر و وجدانش پس از عملیات مبارک طوفان الاقصی و آغاز تجاوزات وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی که بیش از هفت ماه است علیه مردم فلسطین ادامه دارد، تلاش مجدانه برای توقف تجاوز علیه مردم فلسطین بود.

نویسنده لبنانی تصریح کرد، وزیر خارجه شهید در کشورهای عربی، اسلامی و غیراسلامی منطقه در رفت‌وآمد بود تا جبهه‌ای تشکیل شود که دشمن صهیونیستی را برای توقف تجاوزات خود در غزه تحت فشار قرار دهد.

الدیرانی اظهار داشت شهید امیرعبداللهیان از صحنه های کشتار کودکان در فلسطین عمیقا متاثر می‌شد، چرا که او وزیر مقاومت و سفیر آن بود.

نویسنده لبنانی مقیم استرالیا ادامه داد: من در سال ۲۰۱۷ در جریان دعوتمان از شهید امیرعبداللهیان به استرالیا برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، افتخار اولین دیدارم را با او داشتم.

نویسنده لبنانی: شهید امیرعبداللهیان وزیر محور مقاومت و پرچمدار آن در عرصه بین‌المللی بود

دیدار حسین الدیرانی، نویسنده لبنانی با شهید امیرعبداللهیان

الدیرانی در پایان گفت شهید امیرعبداللهیان زندگی و نفس‌هایش برای فلسطین بود و تا زمان شهادت برای فلسطین تلاش کرد و خداوند  او را با شهادت و پیروزی بزرگ عزت بخشید. درود خدا بر روح پاک و مطهرش در روزی که متولد شد، روزی که به شهادت رسید و روزی که زنده برانگیخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.