فیلم «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی از جشنواره قهرمان روسیه سه جایزه گرفت.

سه جایزه جشنواره روسی برای «میان صخره‌ها»

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی جایزه بزرگ جشنواره قهرمان روسیه، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک (آندیا یحیی‌پور) را دریافت کرد. جشنواره قهرمان از ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.

«میان صخره‌ها» که نخستین تجربه عبداللهی در تولید فیلم بلند محسوب می‌شود پیش از این در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی داکا، کرالای هند، باف سوید ، کودک لاکنو، سئول کره جنوبی، تورنتو کانادا، ولز انگلستان و ... نمایش داده شده و جایزه ویژه داوران و پروانه زرین بهترین بازیگر کودک را از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر را از هجدهمین جشنواره بین‌المللی درون خانوادگی (Within the family) روسیه دریافت کرده است.

داستان این فیلم درباره ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپان است که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را برای چرا به دشت می‌برند، ولی در این میان مشکلاتی رخ می‌دهد که باید با آنها مواجه شوند. حمیدرضا غیبی، آندیا یحیی پور، اسماعیل مرادی، مریم ال احمد بازیگران این فیلم هستند.

«میان صخره‌ها» با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی تولید شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.