آیین عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شامگاه دوشنبه شب هشتم ماه محرم، با حضور پرشور و گسترده بومیان و عراقی های مقیم کیش و عزاداران و ارادتمندان اهل‌بیت(ع) در حسینیه ماتم‌الزهرا(س) کیش برگزار شد.

در این مراسم معنوی، با برپایی علم و اجرای آیین‌های سنتی، سنج و دمام زنی فضای حسینیه آکنده از حزن و اندوه اهل‌بیت(ع) شد و حاضران با نوای مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت، یاد و قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند. این مراسم با استقبال چشمگیر عزاداران و مشارکت عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) همراه بود و در فضایی معنوی و سرشار از شور حسینی، تا ساعات پایانی شب ادامه یافت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha