سبکبال آمده بود ؛ پرکشیده تا اوج آرامش. آخرین السلام علیک یا علی بن موسی الرضای او با وداعی تلخ گره خورد و رفت ... از کوچه های باران ... بر شانه های هق هق یاران ... تا ابدیت جاری در نگاهی رازآلود ... روح پاکش آرام و یادش تا همیشه در دلهامان مانا.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیدا ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    2 0
    خبردرگذشت مریم زنگنه عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید
  • مهدی عبدالملکی ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    0 0
    کی گفته خبر نگاری سخته: کتاب خوبی که با امضای میم زنگه از نمایشگاه کتاب تهیه کردم و متن خوب و روایت کلامش همیشه تو ذهنم زنده است.مریم عزیز تو انسان بزرگی بودی و دلت به وسعت دریا بود.شیر زنی که خوب مینوشت نقد میکرد و محیط اطراف برات اهمیت داشت. امروز که این خبر رو دیدم از بزرگترین روزهای عمرم بود و تنها تونستم برات با زبان روزه از خدا آرامش طلب کنم. تو هیچ وقت نمردی و برای ما همیشه زنده ای.روحت شاد و یادت گرامی
  • منیره ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    خانم زنگنه دبیر ادبیات ما بودند،واقعا دبیری نمونه وبه تمام معنا شنیدن خبر درگذشت ایشان واقعا تأسف بار و ناراحت کننده بود،خداوند ایشان را رحمت کند ودر جوار رحمت الهی خود در بهشت برین جای دهد،،آمین یا رب العالمین