تحولات منطقه

سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: نام نویسی مجدد در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از پنجم اسفند آغاز می‌شود و تا هشتم اسفند ادامه خواهد داشت.

امکان نام نویسی مجدد در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، امیرمحمدفراهانی، سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: نام نویسی مجدد در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از پنجم اسفند آغاز می‌شود و تا هشتم اسفند ادامه خواهد داشت.

فراهانی افزود: ثبت نام در این آزمون از طریق سایت sanjeshp.ir انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در ۵۶ رشته برگزار می‌شود و تاکنون ۳۰ هزار متقاضی در این آزمون نام نویسی کرده‌اند.

منبع: آنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha