تحولات منطقه

۲۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۸:۲۵
کد مطلب: ۱۰۷۴۹۸۲

وزیر کشور در پیامی به رئیس رسانه ملی حمله رژیم صهیونی به صدا و سیما را محکوم و آن را مصداق تلاش برای خاموش کردن صدای حقیقت دانست.

پیام وزیر کشور در پی حمله رژیم صهیونی به صدا و سیما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، متن پیام اسکندر مؤمنی وزیر کشور به جبلی رئیس رسانه ملی به این شرح است:

جناب آقای جبلی
ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

حمله رژیم بزدل صهیونی به صدا و سیما و خبرنگاران بی‌دفاع مستقر در آن، خط بطلانی بر بهانه‌ها و ادعاهای دروغین این رژیم در تجاوز به کشور عزیزمان ایران است.

این رژیم خونخوار پیش‌تر با به خاک و خون کشیدن حدود ۳۰۰ خبرنگار، چهره جنایت‌کار خود را برای جهانیان آشکار کرده و این‌بار نیز ذات پلید خود را به افکار عمومی نشان داد که صهیونیسم با پای نهادن بر تمامی قوانین بین‌المللی و قواعد اخلاقی و انسانی، چیزی جز خون‌ریزی و ویرانی در سر ندارد و هیچ صدایی را که این حقیقت را بیان کند، تحمل نخواهد کرد.

بنا بر گواه تاریخ، صدای حقیقت خاموش‌شدنی نیست و استبداد رسانه‌ای راه به جایی نخواهد برد. اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از همکارانتان و محکومیت شدید این حمله که مصداق بارز جنایت جنگی است، ازتلاش‌های بی‌وقفه تمامی سرداران و سربازان جنگ نرم به ویژه همکار شجاعتان سرکار خانم امامی در روشنگری وآرامش بخشی به جامعه قدردانی می‌کنم.

اسکندر مؤمنی

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha